Свириденко, Г. В. та Фефілова, Т. В. (2020) Креативна освіта як чинник формування компетентного випускника початкової ланки Нової української школи. Молодий вчений (6). с. 115-118. ISSN 2304-5809
|
Text
№6(82) - print1.pdf Скачати (151kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається актуальна проблема формування компетентного випускника початкової ланки засобами креативної освіти, що є пріоритетним завданням Нової української школи. Проаналізовано і представлено теоретичний аспект зазначеної проблеми, яка останнім часом привертає увагу теоретиків і практиків початкової освіти. Розкрито такі шляхи розв’язання проблеми креативної освіти, що базуються на ідеї ставлення до учня як до головної дійової особи співробітництва і педагогічної фасилітації. Творча діяльність учнів стає визначальним чинником педагогічної філософії, всієї діяльності початкової ланки, яка спрямована на формування творчої компетентної особистості, при цьому знання розглядаються як засіб творення і самотворення учнем. В основі дослідження лежить творче використання досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду відповідно до конкретних умов, а також комбінування та оптимальне сполучення відомих форм, методів і прийомів роботи, які дають позитивний результат. Описана та впроваджена автором технологія дозволяє розвивати громадянські та соціальні компетентності, культурну, інформаційно-комунікаційну, екологічну, математичну компетентність, інноваційність, навчання впродовж життя, підприємливість та фінансову грамотність, компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, вільне володіння державною мовою, а також, здатність спілкуватися рідною мовою. Опис технології підтверджується прикладами із власної педагогічної практики. Аргументується необхідність використання представленої технології у початковій школі, що дозволяє значно підвищити якість навчання молодших школярів, розвивати такі вміння, як: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно й письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами, тобто сприяють становленню учня початкових класів як креативної особистості. Представлені результати доводять ефективність запропонованої технології і можливість наслідування за умов, що охарактеризовані автором.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 14 Вер 2020 08:15 |
Останні зміни: | 24 Трав 2021 11:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10639 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |