МДПУ репозиторій

Впровадження кейс-технології у навчання школярів початкових класів Нової української школи

Свириденко, Г. В. та Фефілова, Т. В. (2020) Впровадження кейс-технології у навчання школярів початкових класів Нової української школи. Молодий вчений (7). с. 40-43. ISSN 2304-5809

[img]
Перегляд
Text
стаття №7 2020 (отдельно).pdf

Скачати (132kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто актуальну проблему впровадження кейс-технології у навчання ш коля­рів початкової ланки Нової української школи. Аргументується необхідність використання даної тех­нології у початкових класах. Представлена технологія вдало поєднує навчальну, аналітичну й виховну діяльність, що є ефективним у реалізації сучасних завдань системи освіти. Автором запропонована система роботи з впровадження кейс-технології в практику початкової школи, надаються практичні по­ради щодо застосування цієї технології при організації навчально-виховного процесу з учнями початко­вих класів. Акцентовано увагу на проблемі подолання ізольованого викладання навчального матеріалу і орієнтування навчального процесу на розвивально-продуктивний, інтегративний підхід та розвиток критичного мислення учнів. Зроблено висновок про можливість успішного формування аналітичних, практичних, творчих, комунікативних і соціальних навичок учнів у процесі впровадження даної техно­логії в практику роботи початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 15 Вер 2020 12:32
Останні зміни: 24 Трав 2021 11:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10638

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу