Свириденко, Г. В. та Фефілова, Т. В. (2020) Впровадження кейс-технології у навчання школярів початкових класів Нової української школи. Молодий вчений (7). с. 40-43. ISSN 2304-5809
|
Text
стаття №7 2020 (отдельно).pdf Скачати (132kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто актуальну проблему впровадження кейс-технології у навчання ш колярів початкової ланки Нової української школи. Аргументується необхідність використання даної технології у початкових класах. Представлена технологія вдало поєднує навчальну, аналітичну й виховну діяльність, що є ефективним у реалізації сучасних завдань системи освіти. Автором запропонована система роботи з впровадження кейс-технології в практику початкової школи, надаються практичні поради щодо застосування цієї технології при організації навчально-виховного процесу з учнями початкових класів. Акцентовано увагу на проблемі подолання ізольованого викладання навчального матеріалу і орієнтування навчального процесу на розвивально-продуктивний, інтегративний підхід та розвиток критичного мислення учнів. Зроблено висновок про можливість успішного формування аналітичних, практичних, творчих, комунікативних і соціальних навичок учнів у процесі впровадження даної технології в практику роботи початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 15 Вер 2020 12:32 |
Останні зміни: | 24 Трав 2021 11:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10638 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |