Свириденко, Г. В. та Фефілова, Т. В. (2020) Lego-конструювання як засіб розвитку креативності учнів початкових класів на уроках математики. Молодий вчений (4). с. 165-168. ISSN 2304-5809
|
Text
Фефілова-2.pdf Скачати (121kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається проблема важливості розвитку креативності молодших школярів під час LEGO-конструювання; виокремлюються завдання, які ставляться перед педагогами; пропонується комплекс ігрових завдань для формування креативності учнів початкових класів на уроках математики за допомогою цеглинок LEGO. У статті висвітлюється історія впровадження програми LEGO Education в Україні; вплив компонентів цієї програми на розвиток творчої особистості вихованців, що є пріоритетним завданням Нової української школи та введення комплексу ігрових завдань на уроках математики в початковій ланці, як окремий вид нового освітнього середовища. Аргументується необхідність використання LEGO Education на уроках математики або факультативах у початковій школі, що дозволяє підвищити якість навчання молодших школярів, формувати образне мислення, творчу уяву, зорову пам’ять, що сприяє орієнтації дитини в навколишньому світі, допомагають їй легше й швидше діяти у нових, незвичних умовах, знаходити нестандартні рішення навчальних завдань, тобто сприяють становленню учня початкових класів як креативної особистості. Розглядаються педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності навчання на уроках математики за допомогою цеглинок LEGO.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 11 Вер 2020 12:42 |
Останні зміни: | 24 Трав 2021 11:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10635 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |