Бурцева, О. Г. (2016) Медіаосвітні технології як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього учителя математики. Культурне розмаїття й міжкультурна комунікація: зб. есе. с. 31-33.
Text
2.pdf Скачати (256kB) |
Резюме
В роботі уточнено поняття «медіаосвітні технології» та описано застосування їх для формування у майбутніх вчителів математики інформаційної компетентності. В статті зроблений аналіз літератури та уточнений склад медіаосвітніх технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 15 Груд 2016 06:49 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1059 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |