Варениченко, А. Б. (2017) Структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (56). с. 36-39. ISSN 2518-7813
Text
МИКОЛАЇВ 2017+.pdf Скачати (140kB) |
Резюме
Висвітлені структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури і проаналізовано їх зміст: мотиваційно-ціннісний (сукупність потреб, мотивів, інтересів, ціннісних орієнтацій, ставлень, адекватних цілям і завданням), інформаційно-когнітивний (екологічно значущі знання, їх сприйняття, розуміння, усвідомлення та використання), діяльнісно-поведінковий (професійно значущі уміння та навички, природодоцільність вчинків у навколишньому середовищі).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 09 Вер 2020 12:48 |
Останні зміни: | 28 Лют 2023 15:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10586 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |