МДПУ репозиторій

Структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури

Варениченко, А. Б. (2017) Структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 1 (56). с. 36-39. ISSN 2518-7813

[img] Text
МИКОЛАЇВ 2017+.pdf

Скачати (140kB)
Офіційний URL: http://mdu.edu.ua/?page_id=1502

Резюме

Висвітлені структурні компоненти професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної культури і проаналізовано їх зміст: мотиваційно-ціннісний (сукупність потреб, мотивів, інтересів, ціннісних орієнтацій, ставлень, адекватних цілям і завданням), інформаційно-когнітивний (екологічно значущі знання, їх сприйняття, розуміння, усвідомлення та використання), діяльнісно-поведінковий (професійно значущі уміння та навички, природодоцільність вчинків у навколишньому середовищі).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 09 Вер 2020 12:48
Останні зміни: 28 Лют 2023 15:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10586

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу