Мелаш, В. Д. та Щербак, І. В. (2018) Формування природознавчої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (14-16 червня 2018 р., м. Мелітополь, Україна). с. 176-178. ISSN ISBN 978-617-7566-25-9
|
Text
щербак+.pdf Скачати (43kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1962/1/%D0%BC...
Резюме
В тезах розкривається особливості формування природничої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку, та визначення ефективних форм з коригуючого навчання для дітей з ЗПР.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 09 Вер 2020 12:35 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 07:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10578 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |