МДПУ репозиторій

Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст.

Зайченко, Н. І. (2019) Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”, 1 (8 (70)). с. 25-29.

[img] Text
15586952814665.pdf

Скачати (662kB)

Резюме

Стаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського “просвітницького регенераціонізму” – мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 07 Вер 2020 12:44
Останні зміни: 07 Вер 2020 12:44
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10546

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу