Зайченко, Н. І. (2019) Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”, 1 (8 (70)). с. 25-29.
Text
15586952814665.pdf Скачати (662kB) |
Резюме
Стаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського “просвітницького регенераціонізму” – мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 07 Вер 2020 12:44 |
Останні зміни: | 07 Вер 2020 12:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10546 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |