Зайченко, Н. І. (2019) Освіта як інструментарій національного оновлення в іспанському педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка, 2 (17). с. 28-31. ISSN 2663-6085
Text
7.pdf Скачати (158kB) |
Резюме
У статті порушено проблему освіти як складної соціальної системи, елементи якої – людські покоління – у часовій взаємодії змінюють під силою потужного інтелектуального руху світоглядні уявлення про консолідаційні можливості спільнот. Інтелектуальний рух в Іспанії на межі ХІХ–ХХ століть – «регенераціонізм» – величне суспільно-історичне явище.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 07 Вер 2020 12:44 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 07:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10544 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |