МДПУ репозиторій

Освіта як інструментарій національного оновлення в іспанському педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть.

Зайченко, Н. І. (2019) Освіта як інструментарій національного оновлення в іспанському педагогічному дискурсі межі ХІХ – ХХ століть. Інноваційна педагогіка, 2 (17). с. 28-31. ISSN 2663-6085

[img] Text
7.pdf

Скачати (158kB)

Резюме

У статті порушено проблему освіти як складної соціальної системи, елементи якої – людські покоління – у часовій взаємодії змінюють під силою потужного інтелектуального руху світоглядні уявлення про консолідаційні можливості спільнот. Інтелектуальний рух в Іспанії на межі ХІХ–ХХ століть – «регенераціонізм» – величне суспільно-історичне явище.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 07 Вер 2020 12:44
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10544

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу