Савлук, І. В. (2020) Психолого-педагогічні умови вдосконалення виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів на заняттях з основного музичного інструмента: експериментальний контент. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (28). с. 256-263. ISSN 2308-4863
Text
img522.pdf Скачати (1MB) |
|
Text
img523.pdf Скачати (1MB) |
|
Text
Савлук стаття.pdf Скачати (344kB) |
Резюме
У статті висвітлюється зміст експериментального контенту психолого-педагогічних умов вдосконалення виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів на заняттях з основного музичного інструмента. Описується наступна структура експериментального дослідження: 1) для визначення ставлення студентів-піаністів до музично-виконавської діяльності – однойменна анкета; 2) для самовизначення здобувачами вищої освіти власних поведінкових реакцій у новій незнайомій ситуації чи оточенні – тест “Методика визначення ригідності”; 3) для розвитку вмінь саморегуляції бліц-тренінг, саморегуляційний тренінг, рольова імпровізація; 4) для розвитку психомоторних навичок – спеціально підібрані вправи та завдання. Визначаються етапи дослідження, а саме: І етап – «Підготовчий», метою якого було визначення ставлення здобувачів вищої освіти до музично-виконавської діяльності, самовизначення власних поведінкових реакцій у новій незнайомій ситуації чи оточенні та властивостей власної нервової системи за психомоторними показниками; ІІ етап – «Проміжний», провідними завданнями якого стали порівняння зміни мотиваційного ставлення майбутніх педагогів до музично-виконавської діяльності та виявлення змін результатів за рівнем ригідності у здобувачів вищої освіти контрольної та експериментальної груп, а також застосування у роботі зі студентами експериментальної групи спеціально розроблених тренінгів, бліц-тренінгів, ігрових вправ та індивідуальних тематичних завдань для вдосконалення музично-виконавської майстерності; ІІІ етап, під час якого було виявлено динаміку змін показників по контрольній та експериментальній групам та порівнювалися зміни мотиваційного ставлення до музично-виконавської діяльності та рівня ригідності студентів у галузі музичного виконавства. Надані діагностичні зрізи у вигляді таблиць та діаграм, які демонструють, що проведене дослідження підтвердило припущення про необхідність цілеспрямованого використання психолого-педагогічних умов для розвитку виконавської майстерності студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) M Музика і книги про музику > M Музика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | І.В. Савлук |
Дата внесення: | 08 Вер 2020 09:41 |
Останні зміни: | 08 Вер 2020 09:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10536 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |