МДПУ репозиторій

Партисипативна модель демократії в контексті картування громад міського соціокультурного простору

Афанасьєва, Л. В. та Олексенко, Р. І. (2020) Партисипативна модель демократії в контексті картування громад міського соціокультурного простору. Культурологічний вісник: науково-теоретичний щорічник нижньої наддніпрянщини, 1 (41). с. 112-118.

[img] Text
Культурологический_вестник_2020_41_2-112-118.pdf

Скачати (868kB)

Резюме

Метою даного дослідження є здійснення комплексного аналізу інструментів картування громад як дієвого засобу виявлення потенціалу громади, спільного з органами місцевого самоврядування вироблення стратегії його розвитку в контексті модернізаційного оновлення соціально-культурного простору українського міста на демократичних засадах. Методологія дослідження: для реалізації поставлених завдань були застосовані такі загальнонаукові та емпіричні методи, як: аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, а також анкетування, фокус-групове дослідження та метод «World café». Для аналізу розробок і втілення проектів картування громад сучасного міста нами задіяний аксіологічний, партисипативний і діяльнісний підходи. Розроблено власний дослідницький та картографічний інструментарій проекту «Картування громад як інструмент для впровадження політики «Місто, що навчається». Науковою новизною дослідження є міждисциплінарний корелятивно-інтегративний підхід до вивчення проблеми картування, модернізації та сталого соціокультурного розвитку сучасного українського міста, що поєднує культурологічний, філософський та соціологічний принципи аналізу й полягає у спробі культуролого-аналітичного комплексного дослідження шляхів організації співпраці міської громади з органами місцевого самоврядування.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HM Соціологія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Користувач, що депонує: Кафедра соціології
Дата внесення: 08 Вер 2020 09:41
Останні зміни: 08 Вер 2020 09:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10533

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу