Сюсюкан, Ю. М. та Передрій, Д. І. (2020) Методичні основи проведення віртуального лабораторного практикуму у процесі навчання фізики старшокласників. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 74-78.
Text
knopp.org.ua июль_2020 сюсюкан передрій.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Сьогодні багато навчальних закладів використовують інноваційні технології в освітньому середовищі, в тому числі віртуальні лабораторії роботи з фізики, хімії, біології, екології та інших предметів, так як багато явищ і досліди освітнього характеру, провести в умовах навчального закладу дуже складно або неможливо [1]. Ефективне застосування інтерактивних засобів в освітньому процесі сприяє не тільки підвищенню якості шкільної освіти, а й економії фінансових ресурсів, створюють безпечну, екологічно чисте середовище.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 04 Вер 2020 12:38 |
Останні зміни: | 04 Вер 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10530 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |