Гончар, Т. О. та Лаптєва, І. В. (2020) Методичні основи критеріального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в основній школі. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 44-48.
Text
knopp.org.ua июль_2020 гончар лаптєва.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Сучасна освітня концепція, відображена в державному освітньому стандарті освіти,висуває нові вимоги до системи педагогічної оцінки процесу і результатів шкільної освіти. Стандарт забезпечує формування змістовно-критеріальної основи оцінки результатів освоєння учнями освітньої програми основної загальної освіти. Реалізація цієї тези вимагає вивчення і встановлення особливостей оцінювання предметних, метапредметних і особистісних результатів освоєння конкретного навчального предмета на основі використання критеріального підходу до оцінки навчальних досягнень учнів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 04 Вер 2020 12:38 |
Останні зміни: | 04 Вер 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10528 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |