МДПУ репозиторій

Методичні основи критеріального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в основній школі

Гончар, Т. О. та Лаптєва, І. В. (2020) Методичні основи критеріального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в основній школі. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 44-48.

[img] Text
knopp.org.ua июль_2020 гончар лаптєва.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Сучасна освітня концепція, відображена в державному освітньому стандарті освіти,висуває нові вимоги до системи педагогічної оцінки процесу і результатів шкільної освіти. Стандарт забезпечує формування змістовно-критеріальної основи оцінки результатів освоєння учнями освітньої програми основної загальної освіти. Реалізація цієї тези вимагає вивчення і встановлення особливостей оцінювання предметних, метапредметних і особистісних результатів освоєння конкретного навчального предмета на основі використання критеріального підходу до оцінки навчальних досягнень учнів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 04 Вер 2020 12:38
Останні зміни: 04 Вер 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10528

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу