Бєльчев, П. В. та Бовтута, С. С. (2020) Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики в закладі середньої освіти ІІ ступеня. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 15-17.
Text
knopp.org.ua июль_2020 бєльчев бовтута.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Актуальність теми визначена тим, що інноваційні педагогічні технології стають типовим явищем освітянської практики, а готовність до їх застосування – вимогою до усіх педагогів. Нові технології мають стати інструментом, за допомогою якого вчителі могли б точно визначати шляхи реалізації своїх психолого-педагогічних та методичних знань, отримувати нові знання у справі навчання і виховання. Використання комп’ютерів у навчальній і позаурочній діяльності школи є природним з погляду дитини і є одним з ефективних способів підвищення мотивації й індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 02 Вер 2020 12:09 |
Останні зміни: | 02 Вер 2020 12:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10498 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |