МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Новітні технології краєзнавчої роботи в школі: таблиці Шульте

Бейдик, О. О. та Топалова, О. І. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Новітні технології краєзнавчої роботи в школі: таблиці Шульте. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[img] Text
Бейдик ОО_Топалова ОІ.pdf

Скачати (3MB)

Резюме

Успішні результати шкільної краєзнавчої роботи великою мірою залежить саме від того, як учитель сам розуміє цю роботу і чи зможе він зацікавити нею своїх вихованців. Різноманітна і неформальна краєзнавча діяльність може перетворити достатньо рутинний навчально-виховний процес на творчу потребу, зробити урок, похід чи екскурсію цікавими і привабливими.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 22 Лип 2020 10:10
Останні зміни: 22 Лип 2020 10:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10469

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу