Кучай, Тетяна Петрівна та Кучай, Олександр Володимирович та Сулим, Володимир Трохимович (2020) Сутність тьюторської системи навчання в університетах Великої Британії. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (188). с. 20-24. ISSN 2521–1919
|
Text
Кучай.pdf - Опублікована Версія Скачати (984kB) | Перегляд |
Резюме
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сьогодні у світовому освітньому просторі відбуваються кардинальні зміни, зумовлені процесом глобалізації, що тягне неминучі зміни в системах освіти країн всього світу. В останні роки педагоги та вчені розширили сферу дослідження, розглядаючи різноманітні предмети різних галузях зі зміною вікових груп студентів, щоб виявити специфічний вплив тьюторства на процес і результат освіти. В результаті було зазначено, що дана система відповідає практично всім запитам сучасної освітньої ситуації, формуючи в учнів універсальні способи діяльності, способи вирішення проблем в різних сферах, допомагаючи в знаходженні міжпредметних зв'язків до повного усвідомлення зв'язку між змістом навчального процесу та професійною діяльністю в їх динамічному контексті самоосвіти і саморозвитку, що в сукупності позитивно впливає на якість освіти підростаючого покоління [1].
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 06 Лип 2020 09:07 |
Останні зміни: | 06 Лип 2020 09:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10426 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |