МДПУ репозиторій

Сутність тьюторської системи навчання в університетах Великої Британії

Кучай, Тетяна Петрівна та Кучай, Олександр Володимирович та Сулим, Володимир Трохимович (2020) Сутність тьюторської системи навчання в університетах Великої Британії. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (188). с. 20-24. ISSN 2521–1919

[img]
Перегляд
Text
Кучай.pdf - Опублікована Версія

Скачати (984kB) | Перегляд

Резюме

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сьогодні у світовому освітньому просторі відбуваються кардинальні зміни, зумовлені процесом глобалізації, що тягне неминучі зміни в системах освіти країн всього світу. В останні роки педагоги та вчені розширили сферу дослідження, розглядаючи різноманітні предмети різних галузях зі зміною вікових груп студентів, щоб виявити специфічний вплив тьюторства на процес і результат освіти. В результаті було зазначено, що дана система відповідає практично всім запитам сучасної освітньої ситуації, формуючи в учнів універсальні способи діяльності, способи вирішення проблем в різних сферах, допомагаючи в знаходженні міжпредметних зв'язків до повного усвідомлення зв'язку між змістом навчального процесу та професійною діяльністю в їх динамічному контексті самоосвіти і саморозвитку, що в сукупності позитивно впливає на якість освіти підростаючого покоління [1].

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Користувачі 4349 не знайдено.
Дата внесення: 06 Лип 2020 09:07
Останні зміни: 06 Лип 2020 09:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10426

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу