МДПУ репозиторій

Наука як соціальне явище пізнання і освоєння дійсності

Молодиченко, В. В. та Сердюк, А. М. (2018) Наука як соціальне явище пізнання і освоєння дійсності. Versus (1-2). с. 47-50. ISSN 2310-4562

[img]
Перегляд
Text
2627-Текст статті-5839-1-10-20190824.pdf

Скачати (211kB) | Перегляд

Резюме

Сучасний етап розвитку суспільства характеризуються прогресивним розвитком науки на фоні ускладнення загальних проблем людства, збільшення обсягу наукової інформації, нових форм комунікації. Ще в давніх суспільствах Егіпту, Індії, Китаю з’явились основи філософських та інших знань. Антична наука розглядала людину як складову всієї природи. Перетворення науки у соціальний інститут відбулося в XVII-XVIIIст. і поступово ускладнювалась. Сучасні «виробничі» функції науки реалізуються за такими напрямами: використання для розвитку виробництва, розвитку науки шляхом розвитку фундаментальних досліджень, вивчення феномену людини, а також процесів управління та прогнозування можливих сценаріїв соціального розвитку суспільства. Все це дозволяє говорити про формування багатомірного образу сучасної науки як системи знань і соціального інституту. Як складний соціокультурний феномен наука розглядається як систему знань, форму суспільної свідомості та людської діяльності. Вивчення закономірностей і тенденцій розвитку наукового пізнання, його соціальних функцій і ролі стає важливим аспектом осмислення сучасної соціальної дійсності. Знаходячи спільне в явищах, розкриваючи загальні зв’язки і закономірності філософія виробляє загальні методологічні принципи взаємодії з природознавством.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 16 Лип 2020 08:15
Останні зміни: 16 Лип 2020 08:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10391

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу