МДПУ репозиторій

Елементи соціального досвіду в концепції про соціальне виховання Р. Руїса Амадо

Зайченко, Н. І. (2020) Елементи соціального досвіду в концепції про соціальне виховання Р. Руїса Амадо. Інноваційна педагогіка, 1 (22). с. 16-19. ISSN 2663-6085

[img] Text
5.pdf

Скачати (176kB)

Резюме

У статті з’ясовано, що в оригінальній концепції про соціальне виховання іспанського педагога-богослова Рамона Руїса Амадо (1861–1934) були визначені конкретні умови, необхідні для включення та інтеграції людини до соціуму, насамперед, освоєння людиною основних елементів соціального досвіду. Не відступаючи від традиції іспанської педагогіки католицького напряму тлумачити соціальні феномени як дані природно, обмежені Божим задумом і Божою волею, Р. Руїс Амадо спробував обґрунтувати положення про свідому і діяльну участь людини у системі суспільних відносин, яка уможливлюється під проводом цілеспрямованого соціального виховання. У концепції про соціальне виховання видатного іспанського просвітителя представлено міркування стосовно цілей, змісту та засобів соціального виховання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 01 Лип 2020 09:53
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10310

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу