МДПУ репозиторій

Освіта як підвалина державотворення (за матеріалами іспанської преси 1898–1899 рр.)

Зайченко, Н. І. (2020) Освіта як підвалина державотворення (за матеріалами іспанської преси 1898–1899 рр.). Інноваційна педагогіка, 1 (20). с. 26-30. ISSN 2663-6085

[img] Text
7.pdf

Скачати (147kB)

Резюме

Вивчення основного контенту іспанської преси 1898–1899 рр., зокрема мадридських і барселонських періодичних видань «Ліберал», «Світ», «Епоха», «Країна», «Кореспонденція Іспанії», «Іспанська пошта», «Новини», «Династія», «Новий журнал», «Сучасний журнал» і деяких інших, дозволило з’ясувати, яке значення надавалося іспанськими інтелектуалами освітньому фактору у процесі розбудови «нової Іспанії» наприкінці ХІХ ст., про що і йдеться у нашій статті. Подолання «загальнонаціональної катастрофи» 1898 р., вихід із системної кризи, розв’язання «іспанської проблеми» уявлялися іспанським мислителям, публіцистам, політикам, педагогам можливими за умови консолідації усього суспільства навколо ідеї «регенераціонізму» Батьківщини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 01 Лип 2020 09:51
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10308

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу