МДПУ репозиторій

Класифікація та використання педагогічного програмного забезпечення у сучасній загальноосвітній школі

Бєльчева, Т. Ф. та Куст, А. (2019) Класифікація та використання педагогічного програмного забезпечення у сучасній загальноосвітній школі. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій. с. 10-14.

[img] Text
КЛАСИФІКАЦІЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf

Скачати (193kB)

Резюме

Використання програмного забезпечення в навчально – виховному процесі початкової школи дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвивального навчання, підвищити темп уроку, збільшити обсяг самостійної роботи учнів. Дає можливість учителю на уроках урізноманітнити форми роботи, діяльність учнів, активізувати увагу, підвищити творчий потенціал учня. Використання різноманітних програм у роботі з учнями суттєво впливають на мотиваційну сферу освітнього процесу

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 30 Черв 2020 08:18
Останні зміни: 30 Черв 2020 08:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10304

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу