МДПУ репозиторій

Використання дидактичних ігор для формування вимовної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико- фонематичним недорозвиненням

Жейнова, С. С. та Ларцева, Т. (2019) Використання дидактичних ігор для формування вимовної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з фонетико- фонематичним недорозвиненням. Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23-24 жовт. 2019 р.. с. 241-245.

[img]
Перегляд
Text
тези Жейнова, Ларцева Бердянськ.pdf

Скачати (548kB) | Перегляд

Резюме

Автор статті зазначає, що проблема формування фонематичних процесів у дітей із порушенням мовлення є однією з найпоширеніших у логопедії. Вона охоплює виховання культури мовленнєвого слуху, вироблення вмінь розпізнавати певний звук у слові, аналізувати звуковий склад слова. Подолання фонетико-фонематичного недорозвинення досягається шляхом цілеспрямованої логопедичної роботи з корекції звукової сторони мови і фонематичного недорозвинення. В процесі роботи з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення доцільно застосовувати ігри та вправи, які не лише сприятимуть захопленості діяльністю, а й розвитку мовлення, фонематичних процесів, пізнавальної сфери та збагаченню словникового запасу дитини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 24 Черв 2020 12:49
Останні зміни: 24 Черв 2020 12:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10238

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу