МДПУ репозиторій

Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності

Житнік, Т. С. (2019) Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (176). с. 148-161. ISSN 2521–1919

[img]
Перегляд
Text
жтс.pdf

Скачати (720kB) | Перегляд

Резюме

Художня активність у дітей старшого дошкільного віку визначається індивідуально. Безумовно, природні художньо-творчі задатки у художньому вихованні відіграють головну роль, однак без систематичного мотивування художньо-творчої активності їх розвиток сповільнюється. Для дитини головне полягає в «умінні малювати», але важливішим є – правильне ставлення до творчої діяльності. Розв’язання цієї проблеми лежить у психологічній площині.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 30 Черв 2020 10:21
Останні зміни: 16 Жов 2020 05:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10213

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу