Житнік, Т. С. (2019) Методика пролонгованої підтримки індивідуального творчого самовираження старшого дошкільника у художньо-творчій діяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (176). с. 148-161. ISSN 2521–1919
|
Text
жтс.pdf Скачати (720kB) | Перегляд |
Резюме
Художня активність у дітей старшого дошкільного віку визначається індивідуально. Безумовно, природні художньо-творчі задатки у художньому вихованні відіграють головну роль, однак без систематичного мотивування художньо-творчої активності їх розвиток сповільнюється. Для дитини головне полягає в «умінні малювати», але важливішим є – правильне ставлення до творчої діяльності. Розв’язання цієї проблеми лежить у психологічній площині.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 10:21 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 05:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10213 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |