МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку

Житнік, Т. С. (2019) Психолого-педагогічний супровід як компонент системи розвитку творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Інноваційні технології в дошкільній освіті: зб. наук. статей за матеріалами ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.,28–29 берез. 2019 р.. с. 57-58.

[img]
Перегляд
Text
Збірник (1).pdf

Скачати (868kB) | Перегляд

Резюме

Досліджуючи проблему розвитку творчої активності дитини в різних соціальних сферах, доходимо висновку, що основною можливістю розв’язання окресленої проблеми є виділення основних умов її реалізації. Урахування основних педагогічних умов, методів та форм дозволить створити ефективний психолого-педагогічний супровід для розвитку творчої активності старших дошкільників.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 30 Черв 2020 14:58
Останні зміни: 30 Черв 2020 14:58
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10211

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу