Житнік, Т. С. (2019) Проблема активності особистості в психолого-педагогічній літературі. Наука III тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25-26 квіт. 2019 р. (1). с. 118-119.
|
Text
ilovepdf_merged.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
У педагогічній літературі “творча діяльність” визначається як діяльність, що дає нові, вперше створювані оригінальні продукти, що мають суспільне значення (В. Андрєєв, Ю. Козирєва). Психологи та педагоги (Д. Богоявленська, Я. Пономарьов, В. Сухомлинський та інші) розглядають творчість як продукт розумової та творчої діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 14:56 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 14:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10210 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |