Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Інший. Люкс, Мелітополь.
|
Text
Яковенко, Чорна, Москальова.pdf Скачати (438kB) | Перегляд |
Резюме
Якщо взяти освітній процес в цілому, то будь-яка школа чи вчитель, зокрема, повинні дотримуватися інклюзивної філософії у своїй викладацькій діяльності, тобто створювати максимально комфортне розвивальне середовище кожному учаснику навчально-виховного процесу.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | A Загальні роботи > AZ Історія науки і навчання. Гуманітарні науки H Суспільні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 01 Лип 2020 06:55 |
Останні зміни: | 01 Лип 2020 06:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10179 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |