МДПУ репозиторій

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії

Яковенко, І. О. та Чорна, В. В. та Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії. Інший. Люкс, Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
Яковенко, Чорна, Москальова.pdf

Скачати (438kB) | Перегляд

Резюме

Якщо взяти освітній процес в цілому, то будь-яка школа чи вчитель, зокрема, повинні дотримуватися інклюзивної філософії у своїй викладацькій діяльності, тобто створювати максимально комфортне розвивальне середовище кожному учаснику навчально-виховного процесу.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: A Загальні роботи > AZ Історія науки і навчання. Гуманітарні науки
H Суспільні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 01 Лип 2020 06:55
Останні зміни: 01 Лип 2020 06:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10179

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу