Таган, Л. В. (2019) Importance of finger exercises for speech of preschool children. Universum View 17. Pedagogical sciences: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 59-61.
|
Text
View 17. Pedagogical sciences.pdf Скачати (618kB) | Перегляд |
Резюме
Дошкільний вік – це період активного засвоєння дитиною мови, становлення і розвитку всіх сторін мовлення: фонетичної, граматичної, лексичної. Основним фактором формування особистості дошкільника є мовленнєвий розвиток. Процес мовлення передбачає, з одного боку, формування і формулювання думок мовними засобами, а з іншого боку – сприйняття мовних конструкцій та їх розуміння.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 13:57 |
Останні зміни: | 23 Черв 2020 13:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10142 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |