Меркулова, Н. В. та Позднякова, А. П. та Кириліна, О. М. (2020) До проблеми впровадження критеріїв та показників готовності вчителів до тьюторської діяльності. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (51). с. 65-67. ISSN 2450-8160
|
Text
Стаття-_Меркулова,_Кирилiна,_Познякова_.pdf Скачати (429kB) | Перегляд |
Резюме
На сучасному етапі розвитку суспільства соціально-економічні проблеми, що поглиблені кризою моральної свідомості, зумовлюють необхідність перетворень у вихованні і розвитку особистості шляхом розширення сфери духовних і матеріальних цінностей, що мають розкриватися як через спільну взаємодію педагога і вихованців, так і через індивідуальний досвід діяння. Це викликає в культурно-освітньому просторі питання щодо розвитку особистості на основі індивідуального підходу із урахуванням сучасних досліджень у сфері філософії, психології, соціальної педагогіки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 03 Лип 2020 06:12 |
Останні зміни: | 03 Лип 2020 06:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10062 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |