МДПУ репозиторій

До проблеми впровадження критеріїв та показників готовності вчителів до тьюторської діяльності

Меркулова, Н. В. та Позднякова, А. П. та Кириліна, О. М. (2020) До проблеми впровадження критеріїв та показників готовності вчителів до тьюторської діяльності. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (51). с. 65-67. ISSN 2450-8160

[img]
Перегляд
Text
Стаття-_Меркулова,_Кирилiна,_Познякова_.pdf

Скачати (429kB) | Перегляд

Резюме

На сучасному етапі розвитку суспільства соціально-економічні проблеми, що поглиблені кризою моральної свідомості, зумовлюють необхідність перетворень у вихованні і розвитку особистості шляхом розширення сфери духовних і матеріальних цінностей, що мають розкриватися як через спільну взаємодію педагога і вихованців, так і через індивідуальний досвід діяння. Це викликає в культурно-освітньому просторі питання щодо розвитку особистості на основі індивідуального підходу із урахуванням сучасних досліджень у сфері філософії, психології, соціальної педагогіки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 03 Лип 2020 06:12
Останні зміни: 03 Лип 2020 06:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10062

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу